WEB STRANICA 4.B RAZREDA
Autor: Milena Nećak, 2. 10. 2012.
Ove godine održana je 1. Revije razrednih web stranica Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono.
Ideja je nastala stalnom suradnjom i povezanošću autora razrednih stranica. Većina autora prošla je i završila tečaj izrade web stranica koji su osmislile i provode učiteljice razredne nastave Dubravka Petković i Sandra Vuk. Projekt poučavanja učitelja putem online tečaja u LMS Moodle Izrada web stranica pokrenut je 2011. i do danas je tečaj pohađalo više od 90 učitelja, nastavnika i stručnih suradnika. Rezultat vrijednog rada polaznika i voditeljica tečaja je 56 aktivnih razrednih stranica, čime se posebno ponosimo.
Najveći broj stranica dostupan je putem poveznice koju autorice podijele sa svojim učenicima i njihovim roditeljima, ali i kolegicama koje također imaju razrednu stranicu. Na taj način se krug zajednice širi i omogućuje se još kvalitetnija suradnja učitelja, učenika, škola koje su geografski udaljene jedna od druge. Učitelji, samostalno ili u suradnji s učenicima i roditeljima, izrađuju razrednu (mrežnu) web stranicu i na taj način omogućuju prikaz svoje prakse kroz projektne oblike rada, razvijaju kod učenika samostalan, istraživački rad, suradničko i problemsko učenje, alii ostvaruju kvalitetniju suradnju s roditeljima uključujući ih tako u nastavni proces kao suradnike.
Pokrovitelj projekta Revija razrednih web stranica bilo je Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, a stručni pokrovitelj je Agencija za odgoj i obrazovanje.
Na Reviji je bila prijavljena i web stranica 3.b razreda šk.g. 2011./2012. i učiteljica Anja Kostanjšek Brnić
Stranicu možete pogledati na: https://sites.google.com/site/pricalice
I ove školske godine ćemo urediti našu web stranicu koja je trenutno još u pripremi.
:
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |