"POGODI GDJE SAM? PRONAĐI ME NA KARTI!" (eTwinning projekt)
Autor: Katarina Kevrić, 23. 5. 2022.
Igra je osnovna aktivnost svakog djeteta. Njezina uloga u nastavi je višestruka: motivira učenika za aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu, razvija dječju znatiželju, poboljšava koncentraciju i pažnju, potiče istraživanje, razmišljanje, rješavanje problema i kreativnost. Da se uz igru bolje i lakše uči, znaju i učenici 4.b razreda. Zbog toga su se i ove školske godine uključili u eTwinning projekt Igrom do znanja i zabave 2. Tijekom školske godine igrali su se mnogih starih i novih igara, igara koje su im predstavili njihovi projektni partneri ili su ih pak osmislili sami. Također su s partnerima surađivali više puta tijekom trajanja projekta, a posljednju suradnju ostvarili su s 4.a razredom OŠ "Oroslavje" i učiteljicom Renatom Posavec. Putem videokonferencije učenici su zaigrali igru "Pogodi gdje sam? Pronađi me na karti!". Cilj igre bio je postavljanjem pitanja otkriti u kojem se dijelu domovine nalaze škole koje učenici pohađaju, tj. iz kojeg grada učenici dolaze. Pitanja su bila raznovrsna: od onih o geografskim obilježjima zavičaja, naseljima, gospodarstvu i prometu pa do pitanja o narječju kraja u kojemu žive. I jedni i drugi četvrtaši pokazali su zavidnu vještinu snalaženja na geografskoj karti i poznavanja Republike Hrvatske. Učenici iz Oroslavja su bili nešto brži i uspješniji, ali i Crikveničani su se prilično dobro snašli. Tijekom igre dobre atmosfere nije manjkalo! Zagorci su Primorce na kraju počastili i krasnoslovom pjesme na kajkavskom narječju. Ovo bi vrijedilo ponoviti!
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |